Klacht: service bezorging

op 13 december 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriend en ik hebben een hoekbank besteld bij Leen Bakker in Almere-Stad, deze hebben we met hulp van vrienden en hun auto met aanhanger opgehaald. Bij het in elkaar zetten kwamen we erachter dat de hoek aan de verkeerde kant zat…
Terug gegaan naar Leen Bakker waar bleek dat zij bij het kiezen van waar de hoek moet komen het bekijken vanuit het perspectief als je[u] voor de bank staat[/u], terwijl wij er vanuit gingen dat je [u]op een bank zit[/u].
Er werd een nieuwe bank besteld, deze wilde Leen bakker niet bezorgen, dit was volgens hun niet mogelijk.
De nieuwe bank konden we ongeveer 2 weken later ophalen. Bij het uitpakken thuis bleek de bank een andere kleur te hebben! Boos terug gegaan naar Leen Bakker, hoe dit voor de tweede keer fout kon gaan?
Nogmaals werd er een nieuwe bank besteld maar deze word pas over anderhalve maand geleverd. En ook al ligt deze fout (volgens ons) niet bij ons, toch wil Leen Bakker niet de moeite nemen om de bank bij ons thuis te wisselen en zullen wij weer naar de winkel toe moeten om de bank te wisselen… Het maakt hun natuurlijk niet uit dat we een bruine bank hebben in een verder zwart/wit interieur. Het is echt vervelend dat we hier zo lang mee bezig zijn.

Gewenste oplossing

Snelle bezorging bij ons thuis van de juiste bank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marieke_s