Klacht: Service Albert Heijn bij non-food wordt afgeschoven, klacht wordt nergens behandeld

op 03 februari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een Tefal Jamie Oliver contactgrill gekocht. Die heb ik alleen gebruikt voor het maken van tosti’s, ongeveer 1 maal per week. Gisteren, zondag 2 februari, deed hij het niet meer. De grill stond telkens op dezelfde plek.
Eerst de AH gebeld waar ik die had gekocht. De AH waar ik vrijwel dagelijks onze boodschappen doe (!!!)
Die verwees me naar de AH-servicelijn.
Die heb ik gebeld.
Die verwezen me naar het nummer 0318-582424
Die verwees me naar de Tefal-site
De Tefal-mevrouw verwees mij naar Albert Heijn.
Bizar.
Ik heb meer dan een uur gebeld en ben geen steek verder.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd: niemand is verantwoordelijk!
Albert Heijn: ik heb dat ding bij jullie gekocht. Doe wat je belooft te doen: goede service verlenen.
Dit is bizar.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe contactgrill of mijn geld terug.
Ik heb meer dan een uur gebeld en ben geen steek verder.
En wel een hoop ergernis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flipflap