Klacht: Service

op 28 september 2011 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 juli 2011 een Panasonic 3DTV gekocht waarbij een 3D entertainment pakket zou worden nagezonden mits aan de voorwaarden werd voldaan.
Aan die voorwaarden heb ik voldaan doch na de nodige e-mail berichten, waarop geen enkele reaktie is gekomen,uiteindelijk via de servicelijn in Den Bosch er achter gekomen dat men alle door mij ingezonden stukken kwijt was. Dit probleem is na lang aandringen tel. (wilden weer verwijzen naar e-mail)uitgezocht en zou zijn opgelost dwz de brillenlevering liet op zich wachten. Thans 26/9/2011 (service centrum tel.)zou ook dit probleem zijn opgelost en zou levering een dezer dagen moeten worden uitgevoerd.

Gewenste Oplossing:

1. Levering van het toegezegde pakket.
2. Klant laten weten wat de stand van zaken is.

Alle klachten die gemeld zijn door jan van der horst