Klacht: Servers zijn momenteel druk

op 28 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al de afgelopen week bezig met mijn tomtom via te updaten. Maar steeds als ik verbinding maak met tomtom mydrive connect. Geeft de programma aan; “Onze servers zijn momenteel erg druk”. Dit is al een week zo. Hoe wil ik me tomtom gebruiken als ik de kaarten niet meer kan bijwerken.

Gewenste Oplossing:

Als het probleem is opgelost en ik de navigatiesysteem kan bijwerken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jpa5