Klacht: ser kapper haarlem

op 11 mei 2010 over Ser kappers in de categorie Kappers

Omschrijving klacht

best Geachte,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
ik voel me zo rot over de manier hoe ik ben behandeld.

twee maanden geleden heb ik op een bingo avond een waardebon gewonnen knippen wasssen bij ser kappers in haarlem
ik dacht heee leuk lekker gratis en kan meteen een andere kapper uitproberen

waardebon is 3 maanden was binnen die tijd
ik een afspraak gemaakt
ik naar binnen verteld dat ik een speel model wilde en wat puntjes knipppen

ik heb met die kappper gezellig nog gepraat zo gaat dat toch. maar het knippen duurde 1,5 uur ik dacht ach ieder zijn eigen manier
omdat mijn man in de middag zou gaan werken was ik bij na telaat thuis gekomen voor de kinderen vandaar dat ik exact wis dat het knippen 1,5 duurde

goed mij haar heeft hij half bijna nat droog gefohnt als je haar nog nat is kan je het niet zien of het goed is geknipt dus ik zei in me zelf zal wel oke zijn

ik naar de kassa haal me waardebon te voorschijn
hij keek me aan van hmmm niet leuk

ik naar huis ik heb van me zelf wat slag in mijn haar
fohn mijn haar styl al 16 jaar ik kan het zelfs beter dan de kapper doe het zelf bij vrienden enzo

ik gelijk fohnen en tot mijn verbazing echt werkelek waar hij heeft er een zooietje van gemaakt hij ik wilde het in laagjes geknipt hebben en wat speels werkelijk waar alles was ongelijk
zelfs mijn ponny is niet recht ik dat jaaa duhhh
vandaar 1,5 knippen
mijn haar van achter is letterlijk schuin geknipt
heb gelijk fotos van alle kanten gemaakt
nouuu als julie dit zien het is niet normaal
je zou zeggen dat je moeder of zus zo iets heeft geknipt om het uit te proberen

ik naar me eigen kapper die schrok er echt van dat het zo was geknipt

hij zei je moet terug ja terug maar wil niet meer geknipt worden door hem

ik naar een andere willekeurige kapper om het te laten zien meschien zien wij het wel verkeerd
nou die schrok zich wezeloos die zij heb je het zelf proberen te knippen toen ik zei dat een kapper dit had geknipt was ze zo stom verbaasd ze zei zelfs een beginnende kapper knipt 100 keeer beter
ik kon het er niet bij laten en ook niet zo rond lopen
ik terug naar hem ze hebben twee filialen in haarlem ik dacht wacht even ik ga naar die andere filaal om de peilen wat zei er nou van vinden
ik naar binnen een mevrouw zei kan ik uw helpen ik zei ja ik wil even dat jullie kijken naar me haar hoe het is geknipt ik vertelde in het begin dat ik het bij een andere kapper geknipt was

ze zei meteen nou dit zie je van afstand het is vreselijk geknipt. ik zei nou ik moet uw iets vertellen het is gebeurd in jullie andere filiaal ze trok helemaal wit . madam begon gelijk in de verdediging ja ja ik weet niet wat uw hebt afgesproken met hem dit dat ja ik kan niet oordelen ik zei ooo nu gaat uw anders praaten is dit de manier van ja ik kan uw niet helpen uw moet terug naar hem ik zei dat ga ik zeker doen maar omdat dit ook jullie filaal is wilde ik het aan jullie laten zien zelf werkelijk waar mijn pony is kort lang geknipt

ik naar het andere filaal waar hij zat
hij had natuurlijk al een telefoontje gekregen van zijn collega

hij was bezig met een klant zei tegen hem ik wil je even 2 minuten spreken hij zei nee ik heb geen tijd
waarop ik zei nou dan maak je maar tijd
en liet mijn haar zien wat vind je er nou van ik zei toen het nog nat was had ik het niet gezien nu ik het gefohnt heb zie je hoeveel ernistige fouten je heb gemaakt

zegt hij tegen meid ja je had de waardebon voor dat je ging zitten moeten laten zien??

nou wat is aan mij en wat maakt het uit ten eerste het zijn jullie eigen waardebonnen die jullie zefl uitgeven en dus ook jullie reclame
maar wat had het uitgemaakt had je het dan veel erger geknipt het was tenslotte achter af
maar de waardebon heeft niets met het knippen te maken
en nu zei ik hij zei ik zie het al je heb het verkeerd gefohnt nouuuuuuuuu zeg ik ja ja zeker daar zal het aan liggen hij zei ik weet het zeker als ikhet fohn dan staat het beter o dus je geeft toch dat je het hebt verknalt??? zegt hij nog maar dan ga je betalen
werkelijk waar dit heb ik nergens meegemaakt
ik zei schandalig dus dit is jou oplossing
jij maakt fouten om jou eigen fouten te herstellen moet de klant voor betalen ja zegt hij
en nu moet ik verder dus als uw nu de zaak wil verlaten

ik kan dit niet verkropen kunnen jullie mij helpen dit vind ik zooo oneerlijk
wat kan ik doen ik heb zelf fotos van mijn haar gemaakt aan alle kanten als jullie dit zien zullen jullie dit niet geloven ik heb had zelf iets langerdan half lang haar nu hij het geknipt heeft is er behoorlijk wat van af ik kan het herstellen bij een andere kapper maar ik krijg kot haar dat heb ik levens lang nooiet gehad maar dat deze smerige man zo maar mee weg kan
dit is toch je haar
met andere woorden omdat ik een waardebon had heb ik geen recht meer om te klaagen belachelijk
kunnen jullie mijj helepen

gr

H.Y

Gewenste oplossing

ik wil een vergoeding ik laat me niet meer knippen door die zaak maar vind optenminste dat ze moeten boete

Alle klachten die gemeld zijn door Oyku