Klacht: Senseo kapot

op 19 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu mijn 2 de senseo gekocht en helaas weer na 2 jaar en 3 maanden de pomp kapot die het water moet pompen.
Volgens philips geen garatie meer en moet ik het op mijn kosten laten repareren.
Waarom steeds dezelfde klacht bij een senseo, waarom kan philips hier niks meer aan doen?

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht bekeken wordt en dit tegen eventueel een kleine vergoeding gerepareerd kan worden.
De senseo is een duur apparaat en gaat steeds na 2 jaar kapot

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marian 56