Klacht: Send to mijn

op 10 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Details verbergen
Details

Barcode3SKABA8595841
Barcode Network Partner158490100003447643939030
VersanddatumMo. 19.06, 18:40
Maße22,5 x 14,5 x 6,5 cm
Gewicht0,50 kg
Volumen2,12 L
Empfänger
supreega pasamsan
botenplatz 1
RASUN ANTERSELVA
39030
Italien
Sen to mijn terg w loggen zilverfaznt3 3435sk nieuwegin

Gewenste Oplossing:

Details verbergen
Details

Barcode3SKABA8595841
Barcode Network Partner158490100003447643939030
VersanddatumMo. 19.06, 18:40
Maße22,5 x 14,5 x 6,5 cm
Gewicht0,50 kg
Volumen2,12 L
Empfänger
supreega pasamsan
botenplatz 1
RASUN ANTERSELVA
39030
Italien

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Loggen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kon hier niet helemaal uit opmaken wat uw vraag precies is, maar ik heb even mijn administratie geraadpleegd en vernomen dat er inmiddels een onderzoek is gestart naar dit pakket. Uw navraag formulier hebben wij in goede orde ontvangen en u zult binnenkort een update ontvangen over de status van het onderzoek.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door W loggen