Klacht: Nog geen halve ster waard!!!

Bibian84 op 30 mei 2024 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nog niet eens een halve ster waard!!! Waardeloze klantenservice. We hebben een bank gekocht in september 2023. Die zou geleverd worden begin december 2023. Uiteindelijk kwam hij eind januari.
De bank bleek niet de bank te zijn die wij besteld hebben, dus niet volgens de koopovereenkomst.
Hij mist onderdelen waaronder leuningen en poten, schroefdraden zitten op verkeerde plaats en 1 deel van de bank zakt zo sterk in, en kraakt oorverdovend dat je er onmogelijk op kan zitten.
Nu 4 maanden en 80 telefoontjes verder. Telkens beloven ze terug te bellen en hebben dat nog nooit gedaan.
De bank is nog steeds zoals hij is geleverd: incompleet en kapot.
Vanuit seats and sofas sturen ze een onafhankelijk meubelmaker die constateert dat de bank zo kapot is dat hij niet te repareren is, en er een nieuwe bank geleverd moet worden.
Oplossing die seats and sofas biedt na dit advies: breng de bank zelf op eigen kosten terug (Medewerker Caroline zegt: huur maar een busje), dan kan je betalen om een leenbank te laten leveren, en dan kunnen wij zelf proberen de bank te maken en als dat niet kan kan er een nieuwe besteld worden. Dit kan maanden duren. Kleurverschillen zijn mogelijk omdat er onderdelen missen

Sorry??? We wachten al 5 maanden op onze bestelde bank. En waarom laten jullie dan een meubelmaker komen om te beoordelen??

In de eigen algemene voorwaarden artikel 8.11 staat dat het advies van de onafhankelijk meubelmaker bindend is, maar hier houden ze zich dus niet aan.

Ga nooit met deze partij in zee. Ze zijn enorm onbetrouwbaar!

Nieuwe bank leveren die we wel gekocht hebben. En daarna andere bank doe niet klopt en kapot is meenemen.

Liever nog: alles terugnemen en geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw van Leeuwen, We hebben uw klacht doorgestuurd naar Seats and Sofas Hoofdkantoor, zij gaan contact met u opnemen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team After sales Femke

Seats and Sofas

Heeft op 10 juni 2024 om 12:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van Leeuwen,
We hebben zojuist vernomen van Seats and Sofas hoofdkantoor, dat uw dossier is opgepakt, uw nieuwe bank in bestelling staat en nu is opgelost. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Aftersales
Femke

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bibian84