Mijn Klacht:
Ik heb in midden 2021 een bank gekocht bij Seats and Sofas. Na verloop van tijd is de zitting aanzienlijk ingezakt, vooral in het midden. Dit maakt de bank oncomfortabel en instabiel om op te zitten en veroorzaakt ook pijn in mijn onderrug als ik langer zit.
Ik heb deze kwestie al gemeld bij de klantenservice van Seats and Sofas via hun e-mailadres ([email protected]), maar ik heb nog geen oplossing ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld in de kwaliteit van het product, aangezien een bank langer dan twee jaar zou moeten meegaan zonder dergelijke problemen.
Ik verzoek Seats and Sofas vriendelijk om dit probleem snel op te lossen door de bank te repareren, te vervangen of een passende oplossing te bieden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden met een van de volgende oplossingen:
1. Reparatie van de bank, zodat deze weer stevig en comfortabel is en niet meer inzakt tijdens het zitten.
2. Vervanging van de bank door een vergelijkbaar model van betere kwaliteit.
3. Een terugbetaling of gedeeltelijke compensatie voor het defecte product.
Ik verzoek Seats and Sofas vriendelijk om dit probleem snel op te lossen om klanttevredenheid te garanderen.
