Klacht: Een slechte LEVI hoekbank

PaulVerhoef72 op 29 mei 2024 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Zie Refnr.: 1144603.
Jullie denken dat de klacht is opgelost wat duidelijk niet het geval is zoals u kunt zien onder dat Refnr.: 1144603

Wij kregen vandaag ( 15-05-2024) van filiaal Alkmaar deze mail:
Beste Dhr Verhoef,

Wij gaan voor u bestellen model Enjoy 2-term Zaria azure.
Hierop hanteren wij de levertijd van 6a12 weken.

Zodra wij uw bankstel binnen hebben zullen wij u direct op de hoogte stellen,.

Gerrie

Dit is wat ik terug heb gestuurd naar hun:

Geachte meneer/mevrouw,

Dus als ik de mail van u nu lees gaat u hem nu pas bestellen terwijl wij 19 april 2024 in jullie filiaal hebben aangegeven welke bank wij wilde hebben. Dat is nu al bijna 4 weken geleden he. Nu ik u laatste mail leest dat er vanaf nu nog 6 tot 12 weken kan duren voordat wij onze nieuwe bank krijgen. Ik vind dit wel een hele slechte service vanuit jullie en vanuit jullie hoofdkantoor.

Had ik jullie niet gemaild over de status van onze bestelling/klacht hadden jullie helemaal niks gedaan en konde wij naar onze nieuwe bank fluiten. Zoals u kunt zien hebben wij ons rechtsbijstand ook maar even ingeschakeld want dus niet normaal hoe jullie met vaste klanten omgaan.

Ik verwacht eigenlijk van jullie of van hoofdkantoor een betere service dan wat jullie nu ons aanbied.

Dus hoe komt u daarbij dat de Refnr.: 1144603 is opgelost???

Ik wil dat de nieuwe bankstel sneller geleverd wordt dan in plaats vanaf vandaag nog eens 6 a 12 weken moet wachten. Wij kunnen niet nog eens 12 weken op een slechte leenbank van jullie zitten, wij krijgen flink last van ons rug als we lang op de huidige leenbank zitten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Seats and Sofas

Heeft op 10 juni 2024 om 12:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Verhoef,
We hebben zojuist vernomen van Seats and Sofas Alkmaar en de juridische afdeling, dat uw dossier is opgepakt met uw rechtsbijstand en uw kwestie is opgelost. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Aftersales
Femke

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PaulVerhoef72

Heeft op 17 juni 2024 om 13:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

We hebben onze nieuwe bank nog steeds niet in huis, terwijl hij wel al is afgeleverd in filiaal Alkmaar.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulVerhoef72