Klacht: Bank stuk

Ikdieneenklachtin.nl op 22 april 2025 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze bank gekocht op 9-9-2024 is nu al stuk. Wij hebben een service melding gemaakt en nu moeten wij de bank komen brengen. Ik heb uitgelegd dat wij de bank niet kunnen brengen ondat wij geen aanhanger en rijbewijs daarvoor hebben. Dan krijg uk te horen dat ze wel een monteur langs sturen maar dan komen er wel 50 euro voorrijkosten voor onze rekening. Of ze huren een bezorgdienst in voor 75euro ook voor onze eigen kosten. In wet en regelgeving staat dat er binnen de garantie termijn altijd een kosteloze manier moet zijn en dit bieden ze niet aan. Ik heb gebeld, gemaild weer gebeld weer gemaild ik ben het zat.

Gewenste Oplossing:

Dat Seats en Sofa’s kosteloos de bank komen ophalen en repareren. En anders wil ik mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw XX, Graag ontvangen wij een order nummer van u of adres gegevens zodat we uw dossier op kunnen vragen bij Seats and Sofas. Met vriendelijke groet, Team After Sales Demi

Seats and Sofas

Heeft op 16 mei 2025 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw ,
Helaas hebben wij nog niks vernomen van u. Wij sluiten hierbij het dossier.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team After Sales
Demi

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ikdieneenklachtin.nl