Klacht: Bank doorgezakt

op 16 januari 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 16 januari 2020 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bartels,

Wij hebben uw klacht melding in goede orde ontvangen, ten eerste onze welgemeende excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn zouden wij graag een foto van de door u gemelde schade ontvangen plus een foto van het geleverde model.

Deze kunt u sturen naar onderstaand mail adres.
service@seatsandsofas.nl

Hopende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet
Peter-After sales

Alle klachten die gemeld zijn door Sjors70