Klacht: Bank afgeleverd met grote scheur in onderbekleding

JohnBokma op 25 maart 2025 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twintig februari werd de bank afgeleverd met een grote scheur in de onder bekleding. Na meer dan een week eindelijk een reactie, of we m even langs kunnen brengen in Maasdijk. Hoe en wat, want wie gaat dat betalen, weten we nog steeds niet want op mail wordt niet gereageerd. Of ze openen die maar een keer per week …

Gewenste Oplossing:

Vervangen van het kapotte onderdeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Bokma, Wij hebben vernomen van Seats and Sofas Hoofdkantoor dat zij de service melding op 25-2 hebben ontvangen en naar aanleiding daarvan in contact hebben willen treden met u. Helaas zonder succes, zij hebben u ook een mail gestuurd. Deze zal ik hieronder toevoegen. Met vriendelijke groet, Team After Sales Demi

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Alvarez, We hebben uw service melding in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat uw aangekochte meubel niet aan uw verwachtingen voldoet! Hier voor allereerst onze welgemeende excuses. Uiteraard is het ons doel om ook u uiteindelijk tevreden te laten zijn met uw nieuwe zitmeubel. Om dit te kunnen bewerkstelligen hebben wij getracht tel. met u in contact te komen maar helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Wij willen graag de melding met u bespreken, om met u tot een passende oplossing te komen. U kunt ons telefonisch bereiken op 088-8048280, wij zijn telefonisch bereikbaar van 08:30 uur - 17:00 uur Met vriendelijke groet, Seats and Sofas B.V. Afdeling service

Seats and Sofas

Heeft op 07 april 2025 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bokma,
Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen, hierbij sluiten wij het dossier. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team After Sales
Demi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JohnBokma