Klacht: scootmobiel Trophy

op 21 april 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

21-04-2016
….Mijn klacht wil ik beschrijven en hoop dat het duidelijk is voor jullie…

Ik ben nu al 3 weken bezig omdat elke keer mijn scoot mobiel stuk gaat, 3 weken geleden hebben ze scoot mobiel opgehaald omdat het voet gas pendaal het niet goed deed, maar dat duurde 3 dagen voor ik ze toch maar gebeld heb, toen zeide ze dat het aan mijn lag want ik mag als ik gas geef mijn tenen niet bewegen ­čśŤ raar raar , en niemand kon mijn scootmobiel op die dag brengen,, vorige week was ik met mooi weer heel even eruit gegaan maar toen schokte mijn scoot mobiel steeds en vorm van vandalisme hadden anderen mijn voet pendaal vernield ik meteen langs Medipoint gegaan en gemaakt maar toch bleef mijn scoot mobiel schokken, ik gisteren met mooi weer er weer op uit gegaan, maar toen op een rechte weg plots stopte mijn scoot mobiel deed niets meer even gewacht toch aan gekregen niet meer ver geweest, op de terugweg weer plot stopte mijn scoot mobiel weer ik viel tot 2x toe voorover met mijn borst op het stuur grrrrr!!! en dan is het niet meer leuk als je aan borstkanker bent geopereerd , ik weer langs Medipoint , de klacht was toen 2 nieuwe accu’s ze zeide bij Medipoint dat ik wel een hele oude scoot mobiel had en de accu’s helemaal kapot waren, ik zei toen die heb ik vorig jaar augustus gekregen maar ik zag al dat die al oud was!,,,,,,, ik vanmorgen wilde mijn scoot mobiel buiten zetten,, en wat gebeurde er ( dat ding deed weeeer niets meer, ik weer naar Medipoint gebeld maar konden nu niets voor me doen morgen belde ze wel een keer voor ’n montuur hoe laat dat hij dan kon komen voor dat ding (ik noem het maar een DING en geen scoot mobiel meer “sorry daarvoor” . . Nu wil ik ’n nieuwe scootmobiel die het wel goed doet, ik heb al 2┬Ż jaar niets gemogen met mijn ziekte nu kan ik 1x per week er heel even eruit gaan, en dan doet dat “DING” het niet omdat ik zo’n oude heb gekregen, ik ben pas 52 jaar en ik heb 5 jaar geleden nog ’n auto gehad,,, ik ken ouderen die 70a80 jaar zijn en die hebben een nieuwe scootmobiel gekregen en die komen 3a5x per jaar uit de schuur en ik zo’n oud DING krijg dat de laatste 3 weken elke keer stuk is als ik die gebruik,,,,,,, ik hoop dat alles toch duidelijk is ik ben niet zo’n schrijver :-)………. Groetjes

Ik ben pas tevreden als ik een nieuwe Scootmobiel krijg ook een TROPHY en dan wel met goede veringen , want ik zit als 'n zak aardappelen in een fiets mand zo wordt je op en neer geschut ,op dat DING.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 31 augustus 2016 om 15:27 geantwoord

Heeft op 31 augustus 2016 om 17:05 geantwoord

WAT STAAT ER IN MIJN KLACHT!!!: GEWENSTE OPLOSSING!

Groet: J. Dielissen.

Reactie van de melder van de klacht jp.d-1963@outlook.com

6 maanden geleden - jp.d-1963@outlook.com Heeft op 31 augustus 2016 om 17:05 geantwoord Ik ben niet tevreden met die oplossing: Ik kan niet weg met die Scootmobiel, en moet nog een keer naar PEEL6.1 voor verder overleg over Scootmobiel (nu nog heel ziek! :-() WAT STAAT ER IN MIJN KLACHT!!!: GEWENSTE OPLOSSING! \\\"Ik ben pas tevreden als ik een nieuwe Scootmobiel krijg\\\" . DUIDELIJK!!! . ---------------------------------------------------------------------------------------------------- \\\"ik wil nog wel meer typen maar ik heb er de kracht niet meer voor, om hier nog meer woorden aan vuil te maken\\\" DUIDELIJK!! Groet: J. Dielissen.

Alle klachten die gemeld zijn door jp.d-1963@outlook.com