Klacht: scootmobiel en leenscoot

op 18 juni 2016 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

In augustus 2015 nieuwe Luna pride via wmo van welzorg gekregen en vanaf de eerste dag was hij al niet goed kraken en accu leeg nog geen 10 km ver kunnen rijden na 4 nieuwe accu’s in maart 2016 naar de fabriek teruggestuurt. niks kunnen vinden maar nieuwe motor en bekabeling erin maandje goed gegaan nu weer 2x nieuwe accu’s. En een wiel wat schaaft is de scoot afgekeurd welzorg de opdracht gekregen via wmo om de Luna om te ruilen voor een leenscoot tot wmo rond is . Na een week flink aandringen kwam gister 17-06 de leenscoot nou heb ik de monteur weer gebeld en komt om 18 uur ik kan niet van huis weg rijden of deze scoot staat leeg stuur zit los en de snelheid 7 km dit is om te huilen wanneer krijg ik is een scoot waar ik me veilig in voel en in Apeldoorn gewoon mee kan rijden ???

Dat het door welzorg een keer goed opgelost gaat worden en ze een leenscoot geven die wel rijd als ik in een winkel een nieuw product koop wat achteraf stuk blijkt en niet gemaakt kan worden heb je garantie en krijg je een vervanging die Luna pride was een spik splinter nieuwe scoot

Bericht van Welzorg

11 maanden geleden - Wij hebben inmiddels contact gehad met deze mevrouw. De scootmobiel wordt opgestuurd naar de leverancier om deze onder garantie te repareren. Daarnaast is er een afspraak gemaakt voor het leveren van een leenmiddel.

Reactie van de melder van de klacht luna44

11 maanden geleden - Goed gesprek met de man van welzorg gehad en hoop dat het met de scoot nu helemaal goed komt

Reactie van de melder van de klacht luna44

9 maanden geleden - Vandaag de Luna pride terug gekregen van de fabriek via welzorg wat gebeurt er nu ik rijd ongeveer 5 kilometer en hetzelfde is er weer aan de hand de accu word weer langzaam leeg getrokken en kom bijna niet meer vooruit en hij schaaft nog steeds bij het achterwiel. Gelijk welzorg gebeld met deze klacht krijg je als antwoord morgen komt er een monteur vraag je netjes als deze weer weg moet of je dan weer dezelfde scootmobiel terug kan krijgen krijg je te horen ligt eraan wat er is voor een scootmobiel nou ik ben er wel zo mee klaar ik betaal toch elke maand niet voor niks . Ik had een leenscoot waar ik helemaal geen problemen mee had heb er rond de 500 kilometer mee gereden en krijg deze terug nou ik kan wel huilen pfff zo hoef ik geen scoot meer als er zoveel problemen mee zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door luna44