Klacht: Scooter nog steeds met een scheef voorband na reparatie van 4 weken.

op 28 januari 2011 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een leuke scooter besteld bij wehkamp die na herhaaldelijk bellen naar wehkamp te laat kwam.
Toen was ie er, toen stond de voorband scheef, dus ik bellen naar geco, en de telefoniste die Natasja heet zei mij dat het een bedrog van het oog was.
Na een paar weken sneeuw, bleef ie toch scheef staan en trok de scooter naar rechts. Toen is de scooter opgehaald en 4 weken weggebleven, en nog steeds niet goed, scheef dus, teruggekomen.

Gewenste oplossing

Een hele nieuwe scooter die goed is, of m’
n geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 februari 2011 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

De artikelen zijn inmiddels gehaald en gecrediteerd.

Alle klachten die gemeld zijn door bromstuk