Klacht: klacht over uw handelswijze en bejegening , medewerkers onzorgvuldig en onfatsoenlijk gehandeld

op 08 januari 2019 over Schuman in de categorie Incassobureaus

Klacht tegen: Schuman Deurwaardersadres

Betreft: klacht over uw handelswijze en bejegening

Geachte heer, mevrouw
Aan de hand van verschillende contacten, telefonisch en per mail, over eer achterstallige betaling dien ik een klacht in bij uw kantoor.Gedurende de periode dat er contacten zijn heeft uw kantoor en uw medewerkers onzorgvuldig en onfatsoenlijk gehandeld. Telkens werd ik te woord gestaan door een andere medewerker, met als gevolg dat mijn zaak onnodig lang loopt, er telkens verschillende voorstellen door medewerkers werden gedaan, en er geen continuïteit in de afhandeling onstond. Telkens dezelfde vragen, door mij per mail opgestuurde bewijsstukken raken zoek of zijn onbekend bij de volgende medewerker. Daarbij handelen uw medewerkers onprofessioneel.Ik voel mij bijzonder slecht behandeld door uw kantoor, in de persoonlijke bejegening is er sprake van een zeer negatieve houding ten opzichte van mijn persoon.

Slecht bedrijf

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schuman

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schuman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KLACHT2017