Klacht: schrijven op brievenbus

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Is het normaal als je een nieuwe postbode krijgt dat diegene het nummer op de brievenbus schrijft.
Bij de buren is het huisnummer goed te zien en bij ons zit een naam stikker op.

is niet meer op te lossen. de brievenbus is net een half jaar oud

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Winselaar, Uit uw bericht begrijp ik dat de nieuwe postbode het huisnummer op uw brievenbus heeft geschreven. Het spijt me om te horen dat er schade aan uw brievenbus is ontstaan. Om na te gaan of ik een klacht voor u in kan dienen, wil ik er graag zeker van zijn dat de postbode van PostNL dit heeft gedaan. Kunt u aangeven of de postbode een oranje/donkerblauwe jas aan had? Zo ja, dan wil ik ondanks dat het huisnummer ontbrak op uw brievenbus, graag een klacht voor u indienen. Ter registratie van de klacht ontvang ik graag uw huisnummer. Op welke datum is de schade ontstaan? Op welk tijdstip bent u dagelijks het best bereikbaar? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Winselaar, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:11 geantwoord

Geachte mevrouw Winselaar,

Alle klachten die gemeld zijn door henryenmonique