Klacht: SCHRIFTVERVALSING

op 27 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste
Op 29.01.2017 bestelde ik twee lamswollen dekens bij Groupon.
Track & Trace van post nl 3SVLJT007357970.
Volgens deze code geleverd op 18.02.2017 om 09.50. Echter, wij hebben geen levering gezien, noch een kaartje, trouwens wij waren de hele dag thuis.
Als we naar de hand? tekening kijken zien we enkel een krabbel die ons totaal vreemd is, wat dus duidt op schriftvervalsing.
Graag uitzoeken wat hier aan de hand is aub

Wij wensen zo spoedig mogelijk de door ons aan Groupon betaalde dekens te ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 februari 2017 om 15:09 geantwoord

Geachte mevrouw de Paepe,

Uit uw bericht begrijp ik dat er voor uw pakketjes getekend is, maar dat u deze tot op heden nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt.

Ik had graag met u mee gezocht richting een oplossing, maar ik zie dat u in België woonachtig bent. Daarom verzoek ik u om contact op te nemen met mijn collega's van PostNL België. Zij gaan namelijk over de bezorging in België en zullen u beter kunnen assisteren in deze situatie. U kunt mijn Belgische collega's bereiken via postnl.be/contact. Ik hoop dat u via hen meer duidelijkheid krijgt! Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 27 februari 2017 om 17:03 geantwoord

post NL is volgens mij een Nederlands bedrijf ?

Alle klachten die gemeld zijn door mdepaepe