Klacht: Niet goed geholpen door Schoonenberg

op 04 december 2019 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

In 2011 kocht ik 2 Widex Clear 440 C4-Fusion hoortoestellen compleet met een tv.dex en een m.dex. Dit bij Schoonenberg Drachten. De prijs zullen we maar niet noemen. Geeft ook niet ik wilde toen de besten die er waren. Af en toe kwam ik terug voor oortips en andere onderhoudsproducten. Maar als ik vroeg om 2 strips oortips kreeg ik maar een mee. Als er een draadje stuk was zij ik doe er gelijk 2 nieuwe op. Die andere kant is even oud! Nee dat kon niet. Altijd was er gezeur over die onderhoudsproducten. Of ze pasten niet. Er was altijd wel wat. Wat een geneuzel. Toen de toestellen 5 jaar oud waren werkten deze nog prima. Maar ongeveer elke maand krijg ik wel een brief dat ik aan nieuwe toe zou zijn. Een beetje belachelijk.
Schoonenberg verkocht het merk Widex niet meer begreep ik uit het verhaal. De goede oortips waren er ook niet. Vorige keer ook al niet. Wat een waardeloze service. Widex is een van de beste en duurste toestellen. Nu naar bijna 8 jaar zijn ze nog steeds perfect. Geen enkele klacht, ik ben er helemaal aan gewend. Ik draag ze altijd elke dag vanaf de eerste dag dat ik ze had. Maar ik kwam dus weer teleurgesteld thuis. Ik snap er helemaal niks meer van.
Daarop heb ik uit armoede contact gezocht met de importeur van Widex . Het droeve verhaal verteld. Zonder omhaal werden mij al de benodigde spullen toegezonden dus het lag hem niet aan Widex. Maar ja Die Schoonenberg in Drachten wat moet ik hier nu nog mee.? Een droevig verhaal. Ik begreep dat Oosterhof in Drachten wel Widex leverd.

Genoegdoening en terugbetaling van de ouderwetse speakers die ik mee kreeg terwijl Widex de nieuwste leverde.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schoonenberg over deze klacht.

Bericht van Schoonenberg

1 week geleden - Beste heer Hoekstra,Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud vandaag hebben wij afgesproken dat u de twee speakers die u aangeschaft heeft op 15 november j.l. bij ons filiaal in Drachten retour kunt geven. Het aanschafbedrag van 120 euro zal overgeboekt worden naar u.De audicien is in de winkel volgende week 11, 12, 13 en 15 december a.s. U kunt zonder afspraak binnen lopen. Zij is op de hoogte hiervan. Wilt u zo vriendelijk zijn bij het inleveren van uw speakers uw rekeningnummer door te geven waar wij het bedrag op kunnen storten?Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op werkdagen tussen 9.00-17.30 uur via het telefoonnummer 0900-6007008.Ik hoop u hiermede voldoende geïnformeerd.Vriendelijke groeten, Karin Schoonenberg Klant Contact Dordrecht

Alle klachten die gemeld zijn door Een teleurstelling