Klacht: Schoenen niet geleverd

op 13 maart 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 januari heb ik (en zoals ik hier lees meerdere mensen) schoenen besteld bij romys-closet voor een bedrag van €39,99 via Mollie BV. Tot op de dag van vandaag heb ik de schoenen nog steeds niet ontvangen! De webshop is opeens moeilijk te vinden op internet en contactgegevens staan er niet.

Is er een manier waarop ik mijn geld terug kan krijgen?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Famkevelk