Klacht: schoenen

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze schoenen 10-08-2017 besteld in Amerika en ze zijn voor het laatst gescand in Amsterdam op 24-08-2017 en ik heb ze nog steeds niet gekregen.
Mijn tracking nummer is: LX534209635US
Volgens de gegevens van Postnl zijn ze deliverd op 12-09-2017.

Graag hoor ik van U.
Groetjes Johnny Kniest

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn schoenen hebben desnoods kom ik ze zelf halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kniest,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit Amerika verwacht maar dat u deze nog niet hebt ontvangen.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de zending retour is gestuurd naar de afzender. Deze zending heeft van 24 augustus tot 11 september bij de Coop gelegen in Zeddam. Na 2 weken wordt een zending altijd retour gestuurd.
Dit proces kan ik niet voor u tegenhouden dus het pakket zal retour gaan naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender zodat die op de hoogte is en voor een passende oplossing kan zorgen. Mijn excuus voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Johnny Kniest