Klacht: Schoen Lek Nike air max 2017

op 03 juli 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

Mijn dochter wilde gisteren haar schoenen aantrekken en merkte dat 1 van haar schoen lek was. Nou heeft zij deze schoenen een half jaar en is er heel zuinig op ze durft ze zelfs bijna nooit aan te doen zelfs niet naar school. Ben gisteren terug gegaan naar de foot locker de verkoper moest toegeven dat ze er nog als nieuw uitzien maar kon niks voor mij betekenen omdat er blijkbaar mensen zijn geweest die hun schoenen expres lek prikten om nieuwe te krijgen. nou vergelijk hij het met een autoband die ook lek kon gaan. het enige verschil is dat je die kunt plakken en ik nu na 145 euro en een half jaar verder niks meer met de schoenen kan. dit is natuurlijk belachelijk en mijn dochter( 10 jaar) is hier erg verdrietig omdat ze er juist zo zuinig op was. de prijs kwaliteit en service vind ik dat ook ronduit slecht.

Ik wil hier een oplossing voor en of nieuwe of mijn geld of in ieder geval een deel van mijn geld terug als tegenmoetkoming. want schoenen van 145 euro waar je maar een half jaar mee kan doen is echt belachelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcia Wiggemansen