Klacht: Geen geld terug, geen contact

op 02 juni 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari had ik een vlucht geboekt voor deze zomer (eind juni). In maart kreeg ik echter een email waarin stond dat mijn vlucht geannuleerd is, maar ik heb tot op vandaag (2juni) nog geen geld terug gekregen.
Ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te nemen maar er wordt niet gereageerd op e-mails en ik krijg niemand aan de telefoon. Ik ga waarschijnlijk binnenkort juridische stappen ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil ten eerste iemand spreken, daarnaast wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilnie