Klacht: Geen communicatie mogelijk

op 27 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een retourticket geboekt voor een vlucht van Düsseldorf naar Melbourne voor de data 24 april heen en 4 mei terug via Schipholtickets. Luchtvaartmaatschappij: Emirates. Het is niet mogelijk om te communiceren met deze reisorganisatie over de gevolgen van de Corona-crisis voor mijn boeking. Ze zijn telefonisch en via de site niet bereikbaar, nog afgezien van de financiële afwikkeling van een boeking die wel betaald is, maar waarvan de vluchten geannuleerd zijn. WAT IS HIER AAN DE HAND?!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag duidelijkheid en een goede financiële afwikkeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heising