Klacht: 3e keer klacht over schipholtickets

op 27 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou op 18 april vliegen naar turkije..
Door het corona virus is dit niet doorgegaan en is mijn vlucht gecanceld…nu probeer ik al 2 maanden contact op te nemen met dit bedrijf,maar zoals iedereen hier die ze klacht indienen ben ik ook niet geholpen en krijg ik niemand van schipholtickets aan de lijn en ook niet via de mail…DIT IS DE 3e KEER DAT IK DIT SCHRIJF EN ZOUDEN ZE ALLANG CONTACT MOETEN GEHAD HEBBEN ZOALS ZE DAT DE EERSTE KEER HADDEN GESCHREVEN..

Gewenste Oplossing:

Als ik helemaal geholpen ben en echt iemand aan de lijn heb gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ria temur ras