Klacht: schijnen niet thuis te zijn

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze laatste maanden meerder maal klacht ingediend over de bezorger van onze wijk omdat deze nooit aanbelt omdat hij dan naar 3 hoog moet lopen.
telkens lezen wij dat we niet thuis zijn en moeten dan weer bellen met jullie klantenservice om een klacht in te dienen ook als hij iets af moet halen belt hij niet eens aan.
Pakketten met NBB geeft hij bij buren af en al niet meer, we weten ook dat hij tijdens werktijden softdrugs gebruikt wat duidelijk te ruiken is.
nu de laatste 3 dagen wachten we op een pakket met een Kerstkado welke we dus niet kunnen geven omdat DHL in gebreken blijft om de klacht door te spelen en deze bezorger te ontslaan.
3 dagen lang blijft mijn vrouw thuis en telkens lezen we dan via jullie site dat we niet thuis zouden zijn geweest ONGEHOORD….
ook jullie klantenservice is de laatste tijden onbeschoft naar ons toe omdat ze het niet serieus nemen.

als DHL mij een keer belt en een gesprek aangaat van persoon tot persoon waar de bezorger bij is

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u de levering van uw zending niet naar wens verloopt. Heel goed dat u dit gelijk bij ons meldt. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder in behandeling nemen. Uw zending staat vandaag gepland voor levering tussen 18.00 en 21.00.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door d.radovic