Klacht: Scheurende bank na een jaar

op 04 oktober 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Klacht al eerder bij firma neergelegd. Mijn bank van kunstleer (en nee niet de goedkoopste kwaliteit) gaat scheuren. En niet bij het zitvlak maar de rugleuning. Woonsquare zegt….sorry 6 maanden garantie dus u moet betalen voor de reparatie. Ik had een jaar garantie zei de verkoper maar die linkmiegel har 6 mnd op koopovereenkomst gezet. Niet gezien helaas. Andere bank gaat inzakken. Ook dramatische kwaliteit dus! Mensen ga nooit in zee met deze oplichters bende. Ze misleiden je waar de kunnen en service tot de drempel!.

Als de ingezakte bank gemaakt wordt en de andere bank gemaakt wordt dus opnieuw bekleed. Kan dit niet, geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 20 september 2016 om 10:22 geantwoord

Heeft op 20 september 2016 om 11:18 geantwoord

Woonsquare bleef hangen in de 6 maanden garantie zoals vermeld op de aankoop bon. Woonsquare bood wel een oplossing om een nieuwe bank uit te zoeken en eventueel een korting te bedingen. Ik heb geen vertrouwen meer in deze firma en de kwaliteit van hun bankstellen. Schoonmaken met water schijnt ook een probleem te zijn bij deze bank. Hoe zou ik het anders schoon moeten maken ? En waarom scheurt de bank dan bij de rugleuning en verder nergens ??? Woonsquare mag mij mailen als ze de bank kosteloos gaan repareren/herstellen. Ik ga niets meer via de telefoon bespreken. Alleen nog via de email zodat ik bewijs op papier heb met hetgeen er besproken is.

Alle klachten die gemeld zijn door Pdehaas1979