Klacht: scheuren in zithoek

op 01 augustus 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben in 2012 van mijn moeders erfenis een zithoek bij jullie gekocht. Plotseling zaten er scheuren in een driezitsbank waarvan ik dacht dat het door een verjaardag kwam. Na veel gedoe konden we tegen betaling 1driezitsbank omruilen, maar na verloop van tijd kwamen er steeds meer scheuren, in de hoekzit en de andere 3 zitsbank. Ik ben nu teneinde raad want het ziet er niet uit. Ik zou graag zien dat jullie voor een oplossing kunnen zorgen want dit is wel erg snel. Heb ooit eerder een bank va jullie gehad waar we heel tevreden over waren. Maar dit ziet er vreselijk uit en de scheuren gaan steeds verder! Kijk uit naar jullie reactie!!

Graag een nieuw beklede bank !!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

3 maanden geleden - Beste Teun en Janny Kik, Het is erg vervelend om te horen dat jullie niet tevreden zijn over de bank. Ik ga de klacht doorzetten naar de juiste afdeling binnen onze organisatie. Zij zullen zo snel mogelijk contact met jullie opnemen. Met vriendelijke groet, Angela - Customer Service Seats and Sofas

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:48 geantwoord

Heeft op 13 augustus 2017 om 22:15 geantwoord

Omdat een nieuwe zithoek ook veel kosten met zich meebrengt. Dus wij denken er over na en gaan een keer langs in een showroom maar wij hebben momenteel geen financiën om een nieuwe zithoek aan te schaffen, zoals wij die zouden willen!

Alle klachten die gemeld zijn door Teun en Janny Kik