Klacht: scheur in naad

op 27 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Zucht. Via klachtenkompas ook deze klacht gemeld! Totaal geen reactie gehad alleen maar “wat vervelend , we hebben de klacht doorgegeven aan de juiste personen en die nemen contact met U op” en ja hoor….niks meer gehoord!! Bij Seats and sofas kun je alleen via internet reclameren, hebben we OOK gedaan…ook geen reactie. Het is niet eens mogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen!!!!
De klacht: we hebben ongeveer twee en een half jaar geleden een lederen bankstel gekocht en nu is de naad van onze 3-zits bank ernstig gescheurd. Inmiddels worden de naden van onze 2-zits bank ook erg slecht. Hoe langer het duurt dat er een oplossing komt des te erger gaat het worden!!!!

Als er eindelijk eens een reactie komt met een oplossing.
Wij willen dat onze bank kosteloos gemaakt word of een nieuwe bank!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Geachte Martijn van Klooster, Wij nemen telefonisch contact op , voor een gepaste oplossing. onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 08 november 2016 om 14:33 geantwoord

Heeft op 09 november 2016 om 18:40 geantwoord

Er is nog steeds geen oplossing aangedragen ook al geeft s en s het aan opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door kl00ster