Klacht: scherm stuk Door dynafix

op 06 april 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn scherm is meerdere malen terug gestuurd doordat ze mijn scherm stuk hebben gemaakt bij het maken van een ander probleem. Na 2 maanden nog steeds mijn telefoon niet terug.

Gewenste Oplossing:

Mijn Telfoon moet gemaakt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht sissi_a

4 maanden geleden - 352148071881123

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht geregistreerd in ons klachtensysteem en zullen u hier binnen 48 uur een bevestiging van sturen. Uiteraard gaan we ons best doen om u binnen korte tijd van een reactie op uw klacht te voorzien. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht sissi_a

4 maanden geleden - k ben mijn telefoon al vanaf februari kwijt. Deze wil ik terug hebben voordat ik op vakantie ga op 16 april. Mijn telefoon heb ik dan nodig. Wat kan hier aan gedaan worden?

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. De monteur geeft aan dat het volledige display tijdens de vorige reparatie is vervangen. Tevens is tijdens deze reparatie een volledige inspectie uitgevoerd waarbij de backcover niet gebroken was. De huidige schade aan het toestel betreft dan ook nieuwe schade waardoor de prijsopgave terecht is opgemaakt en gehandhaafd zal blijven. Uw gewenste oplossing voor een kosteloze reparatie kan dan ook niet gehonoreerd worden. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht sissi_a

4 maanden geleden - Dag, Dit is jury mogelijk. Als zij werkelijk mijn scherm hadden vervangen zou hij niet met de zelfde beschadiging die ik zelf had gemaakt terug zijn gekomen bij me. Dan zou het een nieuwe scherm zijn zonder enkele beschadiging. Zie zo ook de foto's die bij de telefoon en klacht gestuurd zijn via tmobile. Als er een nieuw scherm op zou zitten. Zou geen enkele beschadiging op zitten. Ze hebben hem bij de 2 keer opsturen dicht gelijmd omdat ze mijn scherm los hadden terug gestuurd. waarschijnlijk daarbij een beschadiging gemaakt. De telefoon heeft de winkel niet verlaten. Bij het smsje dat hij binnen was ben ik meteen naar de shop geweest daar hebben we direct gezien dat hij beschadigd was, alle keren. En is daar direct weer terug gestuurd. Dus als iemand nu naar mijn telefoon kijk zal hij zien dat het geen nieuwe scherm is gezien het gewoon nog beschadigd is. Ik hoop dat dit even beter na gekeken kan worden. We hebben alle foto's daar is het duidelijk op te zien. Vriendelijke groet, Siham Akhlafa 0648139554 Outlook voor A

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Het is ons niet helemaal duidelijk over welke foto's u het heeft. Mochten er foto's zijn, dan willen we u vragen om deze per mail (onder vermelding van het iRMA nummer) naar wecare@dynafix.com te versturen. Deze zouden wij graag beoordelen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 mei 2017 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door sissi_a