Klacht: schending van onze privacy

op 29 augustus 2016 over Straetus in de categorie Incassobureaus

Straetus heeft geprobeerd via vrienden en familie (waaronder een nichtje van 18 jaar met net een vaste baan) via de werkgevers aan informatie te komen over ons. Dit terwijl ze al onze gegevens hebben en zelfs al bij ons thuis zijn geweest. De zaak waar het om gaat is door ons allang verkocht en wij hebben hier niks meer mee te maken. wij nemen dhr. J. Koelewijn dit zeer kwalijk en vinden het een schending van onze privacy. Het gaat onze vrienden of familie niets aan wat er bij ons speelt en wij vinden deze gang van zaken misselijkmakend.

Wij wensen een onderzoek door Straetus naar deze medewerker en vinden een excuus voor deze gang van zaken zeer wenselijk. Ook naar onze vrienden en familie die hiervoor zijn benaderd, alleen niet via hun werkgevers maar rechtstreeks en dan een excuus door de betreffende medewerker J. Koelewijn.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 29 augustus 2016 om 12:21 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2016 om 12:37 geantwoord

Ik lees niets over excuses naar onze vrienden en familie, wel fijn dat wij excuses krijgen aangeboden, maar zou graag zien dat Dhr. J. Koelewijn ons telefonisch benaderd en zijn excuses persoonlijk aanbied aangezien hij ook in staat is om telefoontjes naar derden te plegen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela1964