Klacht: Schending privacy

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht bij Postnl ingediend over de dramatische staat van bezorging bij ons in de buurt. Deze klacht staat op op deze site ( http://www.klacht.nl/postnl/klacht/criminele-bezorger/ ).

Deze klacht is door PostNL doodleuk met naam en adresgegevens doorgespeeld aan de bezorger. Deze kwam net even verhaal halen bij ons aan de deur.

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding, andere bezorger, en een uitgebreid excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Harteloh,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger langs is geweest om bij u te informeren over een klacht die u heeft ingediend. Mijn excuses hiervoor. Dit had hij/zij niet mogen doen. Echter worden uw gegevens doorgegeven aan de bezorger om de situatie te controleren. Dit is dus wel de normale procedure. Ik heb wederom een klacht ingediend. Dit keer over dat de bezorger bij u langs is geweest om verhaal te halen. Er zal geen nieuwe bezorger in uw wijk komen, maar deze klacht is toegevoegd in het systeem. Wij werken namelijk met een puntensysteem. Elke klacht is een punt waard. Bij een bepaald aantal punten zal er een functioneringsgesprek plaatsvinden.

Daarbij kan ik er niet voor zorgen dat wij u tegemoet komen met een schadevergoeding. Dit is alleen mogelijk bij een verzekerde zending indien er schade is opgelopen of het vermist is geraakt. Nogmaals mijn oprechte excuses voor deze situatie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Huub88