Klacht: zeer tijdelijke aanbieding waarschijnlijk nooit in huis gehad

op 29 oktober 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag was er een mooie aktie bij Scheer en Foppen. Een Samsung LED tv, 100hz, 40inch, van 11.00 tot 13.00 uur voor €499,95. Ik kwam om 11.10 in de zaak maar toen ik aan de beurt was bleek ie ‘uitverkocht’ te zijn! Wel had de verkoper een ‘nog mooier en beter toestel’in de aanbieding, voor ‘slechts €50,– meer’. Ik heb veel inlichtingen opgevraagd van tevoren bij diverse internetzaken, en de Samsung is gewoon echt een goed toestel. Ik weiger pertinent mij een duurdere tv aan te laten smeren, maar ik baal er wel van. Ik heb sterk het vermoeden dat die advertentie een lokkertje was om mensen binnen te halen en ze vervolgend een duurdere tv aan te smeren. Die Samsung hebben ze volgens mij helemaal niet in huis gehad.
Wat een waardeloze aktie van Scheer en Foppen!!!

Gewoon krijgen waar ze reclame mee maken. Overal stunten ze met 'geweldige' akties, maar die blijken niet te kloppen. Als je zo'n advertentie zet, zorg dan op z'n minst dat je die goederen ook daadwerkelijk voldoende in huis hebt.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 01 november 2011 om 09:49 geantwoord

Het desbetreffende filiaal heeft de klant alsnog een passend voorstel gedaan.

P.F. de Haan
Servicemanager

Heeft op 06 november 2011 om 07:29 geantwoord

Gisteren, 6-11, heb ik alsnog de gevraagde tv voor de aanbiedingsprijs ontvangen. Keurig opgelost dus. Een medewerker van Scheer en Foppen kwam de tv
persoonlijk bij mij thuis afleveren, zonder extra kosten.
Heel netjes.

Alle klachten die gemeld zijn door mbemmel