Klacht: Zeer onvriendelijk behandeld door Lg klantenservice

op 03 januari 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Sinds 22-12-2010 heeft mijn LG wasmachine het begeven, hij pompte het water niet meer af. Kan gebeuren, machine is nog geen 2 jaar oud, ik heb contact opgenomen met de Dealer, deze hebben de storing doorgegeven aan LG en ik zou terug gebeld worden. Ik heb zelf de 24e weer gebeld want ik had nog niets gehoord, ik kreeg netjes de telefoonnummer van LG Klantenservice en daar werd mij beloofd dat ik binnen 2 dagen terug gebeld zou worden door de monteur. Het weekend zat er tussen, heb gewacht tot dinsdagmiddag kreeg te horen dat mijn machine voor de 31e weer zou draaien. Ik tevreden. Maar al wie er belde geen monteur, dus maar weer gebeld met de dealer, zij hebben weer contact gezocht met LG en kregen te horen dat er een onderdeel besteld was. Vreemd dat ze door de telefoon kunnen zien wat er aan mankeerd, nu blijkt dat het een veel voorkomend probleem is, mensen heb dat dan op voorraad. Maar goed, ik kreeg 31 december een briefje waar in stond dat er een onderdeel besteld was. Nou fijn, maar ik zou gebeld worden. Vandaag, 3 januari 2011, maar weer gebeld. Tjonge wat waren ze vriendelijk NOT. Kreeg eerst een man aan de lijn, heel het verhaal uitgelegd, deze zette mij in de wacht omdat hij iets ging uitzoeken en jahoor piep kreeg ik een andere medewerkster aan de lijn en nee ik was niet doorgeschakeld en ik kon nog eens mijn verhaald doen. Ik was zo langzamerhand ook aangebrand en ik werd vierkant uitgelachen. Ik zou helemaal niet terug gebeld worden, ik moet zelf maar contact zoeken met de monteur. Het kan nog gekker zij zou mij dan wel doorverbinden, ze vond me nogal een zeur. Doordat ik vroeg wie mijn was gaat vergoeden, want mijn familie en vrienden wonen niet bepaald in de buurt van mij, en dan te bedenken hoe het is gaan stinken, mijn kind is ziek geweest, nou dan weet je het wel. Ik moest me maar bij de dealer melden voor eventuele schade aan mijn was.
Toen werd ik doorverbonden, mooi niet deze jongedame gooide gewoon de hoorn erop. Ik weer gebeld, kreeg ik een jongeman aan de lijn, die mij inderdaad vertelde dat ze door de telefoon konden zien wat er aan de hand was. Hij vertelde mij dat de telefoon nummer van de monteur momenteel niet beschikbaar was, maar ik kreeg een mobiele nummer die ik maar moest bellen voor het maken van een afspraak, nou ik dacht dat ik het in Keulen donderden hoorde, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Maar zo langzamerhand, kan ik mijn was weggooien.

Gewenste oplossing

Met een wasmachine die weer goed draait en lege wasmanden.
Op zijn minst verwacht ik toch een excuses van LG.
Maar het mag gezegd worden, voor Scheer en Foppen een dikke duim, ze hebben me steeds te woord gestaan en een ook contact gezocht met LG.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Scheer en Foppen

8 jaren geleden - Goedemiddag,Ik trof uw melding aan betreffende uw wasmachine. Is het mogelijk dat u met mij contact opneemt zodat ik wat meer gegevens van u ontvang ten einde dit op te lossen voor u.Met vriendelijke groet, Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV.P.F. de Haan Servicemanager

Alle klachten die gemeld zijn door BiaVos