Klacht: TV na alle kortingen

op 26 mei 2010 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Omschrijving klacht

Scheer en Foppen heeft een nieuwe folder uitgebracht, te vinden op scheerenfoppen.nl. Ik ben op zoek naar een LCD tv, en zag een mooie TV die ik al langer op het oog had, normale prijs 799,95 euro, Scheer en Foppen adverteert met een prijs van 499,95 euro.

Er staat na 200 euro retour kost de tv ”:” 499,95. Die dubbele punt is nogal misplaatst in mijn ogen, aangezien de TV in kwestie 599,95 euro kost, als je niet overstapt op iTV van kpn. Zodra je overstapt naar iTV van kpn, betaal je 499,95.

Gewenste oplossing

De tv verkopen voor 499,95, zonder de overstap naar iTV van kpn maken, of de volgende keer beter met de prijs adverteren.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 29 september 2014 om 10:34 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Door inlogproblemen via deze website is het helaas niet mogelijk geweest om eerder op uw klacht te reageren.
Onze excuses voor het mogelijke ongemak.

met vriendelijke groet,

Consumentenservice
Scheer en Foppen

Alle klachten die gemeld zijn door xVenom