Klacht: slechte service

op 11 mei 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onze televisie van 2,5 jaar,gekocht bij Scheer en foppen Meppel, deed het niet goed meer.hij is opgestuurd en wat bleek:150 euro reparatiekosten.deden we dat niet dan waren we sowieso ruim 57 euro kwijt geweest.Dus laat maar maken.We bellen wel als hij klaar is!Dat zal zo snel mogelijk zijn.Na een paar weken nog niks gehoord!Een tv van 2,5 jaar die nu al 150 euro kost vind ik al slecht en dan vervolgens niks meer laten horen is een nog slechtere service.Wij hebben het met heel wat mensen hierover gehad,ook met andere witgoedzaken en bijna unaniem werd gezegd:wat een slechte service,ze hadden jullie een nieuwe televisie moeten aanbieden,(uiteraard met bijbetaling)ipv een reparatie van 150 euro.ook al valt het net buiten de garantietijd van 2 jaar,dit had NOOIT gemogen.

Met 150 euro bijbetaling hadden we graag een nieuwe soortgelijke televisie willen hebben.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht bolini

7 jaren geleden - Een enorm bedrag armer,een slechte televisie behouden en een niet opgeloste klacht AFSLUITEN.....is dat de service van Scheer en Foppen?!!! GEEN service dus!!!

Reactie van de melder van de klacht bolini

7 jaren geleden - Als het goed is wordt het nu opgelost.Niet helemaal zoals wij het graag hadden gezien maar wel naar onze tevredenheid! Voor deze medewerker:bedankt!

Bericht van Scheer en Foppen

7 jaren geleden - Er was onduidelijk op ons kantoor omtrent de afhandeling. Hier nu duidelijkheid in geschapen. We gaan u compenseren.Excuses voor het onstane ongemakP.F. de Haan Servicemanager Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV.

Alle klachten die gemeld zijn door bolini