Klacht: samsung smartpack

op 29 augustus 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou het is eigenlijk geen klacht maar een vraag?
Ik heb op 19 juli een bevestiging gekregen van het smartpack cadeau met referentienr w0630145703
Maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Komt dit nu nog goed.
Groeten D Baauw

Gewenste Oplossing:

Als ik het cadeau alsnog krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 29 augustus 2011 om 19:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het desbetreffende filiaal heeft inmiddels met de klant contact gehad en dit opgelost.

P.F. de Haan
Servicemanager Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV,

Heeft op 05 september 2011 om 14:24 geantwoord

Er heeft nog niemand met mij contakt opgenomen.
Dus er is niks opgelost

Reactie van de melder van de klacht dbaauw

8 jaren geleden - Er is niets opgelost en scheer en foppen hebben niets laten horen.

Bericht van Scheer en Foppen

8 jaren geleden - Ons filiaal heeft getracht je te bellen enkel heb je op deze site een telefoonnummer achtergelaten met 11 cijfers!?P.F. de Haan. Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dbaauw