Klacht: plaatsen vaatwasmachine

op 15 februari 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

een bestaande vaatwasmachine omruilen voor een nieuwe van het zelfde type en merk. De monteurs die hem komen plaatsen constateren dat het niet past en weer weg lopen. Zelfs niet gekeken werd of het ook aan de verstelbare pootjes kon liggen ondanks dat ik daar om vroeg. Een klussenbedrijf hebben ingeschakeld die de klus in 2 minuten klaarden, door pootjes te verstellen. Hiervoor hebben moeten betalen, logisch, maar na klacht ingediend te hebben bij winkel in meppel en toezegging verkregen te hebben voor terugbetaling van plaatsingkosten, verder niks meer gehoord. We nu begrijpen waarom Scheer en Foppen in onze kennissenkring in Meppel en omgeving zo’n slechte naam heeft ten aanzien van hun geleverde service en men na horen van het verhaal allen soortgelijke ervaringen bleken te hebben gehad.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van de plaatsingskosten lijkt ons niet meer dan terecht.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Scheer en Foppen

8 jaren geleden - Goedemorgen,Uw melding waargenomen, waarvoor onzr dank. Kunt u mij uw ordernummer verstrekken zodat ik e.e.a. kan beoordelen. M vr. gr,P.F. de Haan Servicemanager Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV

Reactie van de melder van de klacht Wendelaar

8 jaren geleden - Scheer en Foppen heeft op onze klacht over het plaatsen van de vaatwasmachine gereageerd en de plaatsingskosten worden terugbetaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendelaar