Klacht: packard bell

op 10 augustus 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

heb het gekocht maar de voeding ontbreekt van de monitor zodat ik de aangeschafte computer niet kan gebruiken

ik heb netuurlijk eerst de voedings trafo nodig wil ik tevreden zijn.dan kan ik hem gebruiken ik heb hem gekocht bij scheer en foppen maar volgens mij denken ze maar aan een ding we hebben de centen al binnen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 10 augustus 2011 om 09:09 geantwoord

Goedemorgen,
Dank voor uw melding. Ik heb even navraag gedaan bij het desbetreffende filiaal. Inmiddels, na inderdaad eerst een foutieve adapter te hebben ontvangen van de levernacier, ligt in het filiaal nu de juiste voor u klaar. Excuses voor het onstane ongemak.

P.F. de Haan
Servicemanager

Heeft op 11 augustus 2011 om 15:35 geantwoord

wel wat lang geduurd maar netjes opgelost pluimpje van mij groetend J.M.van der Hoeven

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hoeven