Klacht: Koel vries nooit gedaan

op 28 juli 2010 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Heb op 6 juli een koel vries laten bezorgen bij mij thuis.
Volgende dag stekker erin gedaan en nooit naar behoren gedaan.
Ben 3 keer naar de winkel teruggegaan en hebben ze mij verteld dat door het warme weer de koel vries uit kan slaan vanwege de vloeistof wat er in zit.
Eerste keer werd verteld dat boven 30 graden omgevingstemperatuur dus kan uitslaan en het was toen rond de 30 graden dus ik weer terug naar huis, savonds is het minder warm dus ik verwachte dat die dan aan zou gaan slaan nou dus niet, ik weer naar de winken toen werd me verteld dat omgevingstemperatuur van 25 graden, koel vries kan uitslaan ik dus boos de winkel uit want de 1 zegt dit en de ander dat.
Heb ondertussen nummer van samsung gekregen en heb gebeld er is dus iemand geweest om de koel vries na te kijken en wat bleek de vloeistof in de koel vries was niet goed ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen om een nieuwe koelkast bij mij te bezorgen is nu anderhalve week geleden en heb nog niks gehoord, ik heb dus zelf naar samsung gebeld en daar kreeg ik te horen dat het nog niet was afgehandeld en vrijdag wisten ze meer.
Maar ik zit dus nu vanaf 6 juli zonder koel vries en het was in die tijd 30 graden dus het is geen pretje zonder koud drinken.
Mijn oude koel vries is kapot gegaan 3 laden met vlees kon ik weggooien en verzekering betaald dus ook niet uit, dus daar baalde ik wel van en nu dit.
Ik wacht tot vrijdag en hoop meer te horen.

Gewenste oplossing

Schadevergoeding mogen ze me wel geven.
En hoop zo snel mogelijk mijn koelkast in de keuken te hebben staan die het wel doet.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Scheer en Foppen

Heeft op 29 september 2014 om 10:36 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

door inlogproblemen is het voor ons niet mogelijk geweest om op deze website op uw klacht te reageren.
onze excuses voor het mogelijke ongemak.
We hopen dat uw klacht naar wens is opgelost.

Consumentenservice
Scheer en Foppen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lovejive