Klacht: jvc lcd tv

op 22 januari 2010 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

wacht al een week op een monteur die contact met me opneemt voor afspraak wanneer hij onze tv komt maken.

Gewenste oplossing

dat de monteur direkt contact op neemt met ons
en de tv zo snel mogelijk maakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

Bericht van Scheer en Foppen

9 jaren geleden - Goedemorgen, Graag ontvang ik uw klantgegevens zodat wij actie kunnen nemen aangaande uw klachtmelding; dan kunnen we dit snel en adequaat oplossen. Met vriendelijke groet, Scheer & Foppen Elektro Speciaalzaken BV. P.F. de Haan Servicemanager

Reactie van de melder van de klacht asti13

9 jaren geleden - na bijna 7 weken een nieuwe jvc tv 178 euro bijbetalen.jvc had geen onderdelen meer van onze 1 1/2 jr oude tv maar nu op de nw tv weer 2 jaar garantie we hopen dat deze het langer uithoud

Alle klachten die gemeld zijn door asti13