Klacht: schauffer doorgereden na schade

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmorgen om 11.47 uur in Monnickendam is er een schauffer over een stapels tegels heen gereden.
Die waren nieuw! Ze staan op een parkeerplaats om gelegd te worden. Wij zullen nu een aantal tegels niet meer kunnen gebruiken.
De schaufferj is nog wel even gestopt en heeft gekeken wat hij had gedaan, om er vervolgens vandoor te rijden!

Als de desbetreffende schauffer zijn excussen aan komt bieden met een bosje bloemen.
Ik heb het zelf zien gebeuren door het raam, waardoor ik de schauffer zo kan aanwijzen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 13:37 geantwoord

Goedemiddag,

Mijn excuses voor mijn late antwoord. Erg vervelend dat de chauffeur tegels beschadigd heeft en vervolgens doorgereden is! Graag zoek ik voor u uit welke chauffeur dit geweest is om dit op te lossen, kunt u mij de volgende gegevens geven:

- Indien u heeft, ontvangen we graag het kenteken, zo niet, graag beschrijving van de auto indien u dit nog herinnert
- Datum waarop het gebeurd is
- Uw adresgegevens

Dit mag u per e-mail naar ons toesturen naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. refnr: 531577.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door schauffer doorgereden