Klacht: Schandelijke behandeling en slechte post bezorging

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb naar aanleiding van een klacht ingediend te hebben over vermiste onbezorgte pakketten met barcodes 3SRETA5323569 & 3SRETA5323617 eindelijk de nodige informatie verkregen al moest daarvoor eerst nog naar hun chat toe omdat hun systeem niet werkte; Ik heb mijn klanten verwittigd want postnl zegt geen moer tegen ontvangers waar iets klaar ligt voor afhalen. Vervolgens nog geen 15 minuten later zijn de pakketten retour afzender gestuurd; terwijl in hun voorgaande bericht nog geen 24 uur geleden stond vermeld 14 dagen.

klacht bericht bericht:

Complaint Details

Dan heb net mensen laten bellen en die kregen te horen van de afhaal plekken (drogist in zijndrecht) dat nooit daar gekomen is ook nog eens; Vind het echt ongehoord dat een bedrijf die jaren lang claimt goed post te bezorgen nog niet eens 1 klein dingetje goed kan doen. Post prutsers geld kloppers eerlijk gezegd dat is wat postnl doet en blijkbaar duidelijk voor staat.

Punten die fout gaan:
– pakket niet geleverd status onbekend
– slechte leugens met klacht afwikkeling want de gegeven informatie is niet te achterhalen zoals vermeld is.
– systeem voor traceren werkt niet
– 20 minuten wachten voor een chat op hun site om er achter aan te gaan
-op de klanten service afdeling kunnen ze niks steeds; (waarom heb je die als ze niks kunnen)
– word geen melding gemaakt dat pakket is gearriveerd bij de ontvangers
– word geen tijd gegeven iets op te halen (blijkt want de tijd was 15 minuten nadat bekend was werd retour afzender gestuurd)
– onbeschofte behandeling via klanten service en grote onduidelijkheid en onprofessioneel gedrag
– ernstige te kort koming aan oplos capaciteit.

Kan nog wel even door gaan over dit schimmige bedrijf en zelfs bewijs aanleveren met foto’s; triest gewoon diep triest.

in de toekomst ga wel met dhl die weten in ieder geval met wat ze bezig zijn en kunnen adres lezen en handelingen na behoren goed verrichten.

als de schade vergoed krijg van 100 euro aan export vergunning en verzend kosten. of als pakketten direct vandaag nog aan de deur geleverd worden bij de klant.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:56 geantwoord

Geachte heer Slurink,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de beide codes die u heeft meegestuurd heb ik de status gecontroleerd. Het pakket met de code 3SRETA5323617 is volgens mijn informatie inmiddels door de geadresseerde afgehaald bij de afhaallocatie. Indien de geadresseerde hiervoor geen afhaalbericht heeft ontvangen wil ik u vragen de geadresseerde contact met ons te laten opnemen om hiervan een melding te kunnen maken. Op die manier kunnen we dit soort situaties in de toekomst voorkomen.

Het pakket met code 3SRETA5323569 heeft sinds 19 juli klaar gelegen op de afhaallocatie en omdat deze niet is afgehaald is het pakket op 3 augustus retour gezonden. Ik heb gezien dat de geadresseerde hierover zelf ook een melding heeft gemaakt op klacht.nl, mocht ook deze geadresseerde geen afhaalbericht hebben ontvangen zullen we hiervoor uiteraard ook actie ondernemen.

Ik kan er niet voor zorgen dat u gecompenseerd wordt voor eventueel gemaakte kosten en ondervonden ongemak. Als afzender kunt u hiervoor conform de overeengekomen voorwaarden eventueel een verzoek indienen via de verzendende postorganisatie in het land van verzending.

Heeft op 10 augustus 2017 om 16:25 geantwoord

postnl is het domste nep bedrijf dat ooit tegen gekomen ben; nog te dom om pakketje af te leveren bij het adres wat op de doos stond en op export document; ze weigeren de afzender te zeggen waar het is en hun systeem geeft geen moer aan! zal er rechts middelen voor inzetten vanuit thailand; schandalige tyfus hufters dat het zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door peter-paul1977