Klacht: Schandalige werkwijze van DHL

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er is gemeld dat u niet aanwezig was. Hier begrijp ik uit dat u wel degelijk aanwezig was op dit moment. Uiteraard betreuren wij het dat de levering niet is gelukt. Uw zending is de volgende dag alsnog bij u geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 18 december 2017 om 17:18 geantwoord

Excuses is zo makkelijk. De klant laten wachten en vervolgens nog een keer ( nadat ik belde) onnodig laten wachten en dan ook nog eens de volgende dag in het “ logboek” lezen dat de ontvanger zogenaamd niet thuis was kan je niet afdoen met een excuus. Schande om zo met de klant om te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Buitengewoon Ontevreden klant