Klacht: Schandalig behandeld

op 09 september 2018 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Mijn zoon heeft 1 september 2018 tussen 16 -17 uur Nike schoenen gekocht terwaarde van 150 euro bij JD sport vestiging Arnhem
Nu is hij vandaag 9 september 2018 terug gegaan met zijn schoenen bij jd sport vestiging Arnhem omdat ze kapot zijn.De bon heeft hij niet meer. De mevrouw in de winkel vertelde hem toen dat hij zijn geld terug kreeg wanneer hij betaald had met een pinbetaling en nu niet omdat hij de schoenen contant had afgerekend. Deze logica snap ik al niet ,want mijn zoon weet precies wanneer hij ze gekocht heeft en ik neem aan dat er een systeem in de kassa zit waarop vermeld gescand is welke typeschoenen er verkocht zijn of niet. Er zal ongetwijfeld een streepjescode gelinkt zijn aan een product. Dat moet terug te halen zijn! Maar mevrouw wilde even op een schandalige manier op haar strepen gaan staan door politie te bellen!!! Als zelfs de politie al zegt dat mijn zoon gelijk heeft en een klacht moet indienen omdat er met mevrouw niet te praten valt , dan vraag ik me af of mevrouw niet een cursus communicatie en service verlenen aan de klant moet gaan volgen!! Mijn zoon heeft vaker schoenen bij jullie gehaald maar nu zal dat zeker niet meer gebeuren. Het was een kleine moeite om dit probleem op te lossen. Schoenen mogen niet met een paar dagen kapot zijn. Ze had ze misschien wel kunnen laten maken. In afwachting van een reactie,

Mvg P. Janssen

Ik mag aannemen dat zijn schoenen gemaakt worden, mag omruilen voor dezelfde , geld terug krijgt of een waardebon. Maar nog belangrijker. Zorg dat deze mevrouw niet nog eens zo schandalig optreed en iemand openlijk voor schut zet zonder reden!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JD Sports over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gtlm