Klacht: SCHANDALIG

op 08 juli 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

20 mei een polo besteld en nu nog niet binnen.. heb meerdere malen contact gehad via de mail, zou een vergoeding krijgen voor het lange wachten. Sturen ze van de vergoeding ook nog eens de verkeerde maat naar mij toe. Kort om slordig slordig. worden allemaal beloftes gedaan van de spullen die eventueel binnen zouden komen maar niets dan waar en komen niks na.
Het is nog maar afwachten of mijn shirt binnen komt. anders ga ik zeker weten even kijken waar het kantoor is van brandeal om face to face contact te zoeken, want via de mail krijg je automatische antwoorden terug. zonder dat je daadwerkelijk antwoord krijgt op je vraag.

Schandalige service en ik raad niemand maar dan ook niemand aan om via brandeal te bestellen.

met een tegoed bon van 1000 euro

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 08 juli 2016 om 10:18 geantwoord

Beste Thomas van Wijngaarden,

Bedankt voor het bericht en spijtig om te vernemen dat er bij u zoveel fout is gegaan.

Het klopt dat u ruime tijd geleden een polo heeft besteld en dat deze vertraagd is. We hebben u hiervan op de hoogte gesteld en tevens is er meerdere malen mail contact geweest. Wij hebben uitgelegd wat de reden van de vertraging is.

Ook hebben wij telefonisch contact met u gehad om de situatie uit te leggen. Om u tegemoet te komen hebben wij u een GRATIS product naar keuze ter compensatie aangeboden. Door een slordigheidje aan onze kant blijkt dat wij de verkeerde maat hebben afgestuurd. Onze excuses hiervoor.

Wij nemen telefonisch contact met u op om uw klacht helemaal op te lossen.

Support Brandeal

Alle klachten die gemeld zijn door tvw5