Klacht: schadeclaim

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3SDFC5429358367 dit pakketje had ik op 22 feb verstuurd met extra verzekering .
het pakket is de dag erna bezorgd en wel in honderden stukjes het waren stenen beelden en schijnbaar vond iemand het nodig om daar rugby mee te spelen ik heb gelijk met dhl gebeld en zou een claim formulier krijgen die heb ik ingevuld en een maand later nog niks gehoord dus weer contact opgenomen resultaat sorry mevr we hebben niks binnen gekregen wat natuurlijk onzin is wat hij is gewoon netjes met de email verstuurd dus nog maar een keer de orginele email verstuurd en natuurlijk weer niks

nou ik heb mijn claim ingediend voor 150 euro en ipv iedere keer alles te ontwijken had ik gewoon graag mijn geld gehad

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 20:09 geantwoord

Goedemiddag,

Wat ontzettend spijtig dat uw zending met schade is geleverd. Dit is natuurlijk uitermate vervelend. U geeft aan de schadeclaim te hebben ingedient maar de claimafdeling heeft bij u gemaild deze niet te hebben ontvangen. Graag zou ik dit verder voor u onderzoeken. Zou het de mail willen sturen naar webcare_parcel@dhl.com, onder vermelding van refnr: 604604.
Dan kijk ik dit graag voor u na.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht marion eijkenboom

5 maanden geleden - kunnen ook gewoon zeggen we betalen niks mevrouw ipv die standaard mails te versturen

Heeft op 04 mei 2017 om 13:10 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is uit uw bericht onduidelijk waar ik u precies mee kan helpen. Zou u kunnen toelichten wat de reden is voor uw contact? Op deze wijze kan ik zo snel mogelijk voor u gepaste actie ondernemen.

Hartelijke groet,

Thijs
Klantenservice

DHL Parcel

www.dhlparcel.nl
kijk dat bedoel ik nou pfffff

Alle klachten die gemeld zijn door marion eijkenboom