Klacht: schade pakket

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Gisteren via postNL een pakket bezorgd gekregen. bezorger geeft het netjes af zonder een of andere melding. Zie ik dat de doos aan de zijkant beschadigd is maar wel met plakband al dichtgeplakt is. Maak de doos open en zie dat al dat wat ik besteld heb via Bol.com kapot is. Dit was 2 borden en een mok van blond amsterdam.
Ik probeer via de telefoon het probleem op te lossen maar niet te bereiken op wat voor manier dan ook. Ik wil niet 10 dagen wachten maar meteen geregeld hebben. Bel ik Bol.com op zonder enige moeite bereikbaar. Ook zei hebben en druk met deze dagen, alle begrip ook voor jullie. Hele goeie service van Bol. com ( waar jullie zeker nog iets van leren kunnen). Krijg alles netjes opnieuw opgestuurd. PostNL wat gaan jullie hier aan doen??? Jullie bereikbaarheid en service verbeteren. En dit probleem niet op de kleine man schuiven de postbezorger maar intern moet er eens beter gekeken worden.

Met vriendelijke groet, Karin Vroomans

Is de eerste keer dat ik iets bestel via Bol.com en dat door jullie bezorgd wordt. Nu tevreden NEE!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 13:56 geantwoord

Geachte mevrouw Krewinkel-Vroomans,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat uw zending afkomstig van Bol.com, beschadigd bij u is aangeboden. Graag informeer ik u hierover.

U geeft aan dat u de schade inmiddels bij de webshop heeft gemeld en dat zij een nieuwe zending naar u gaan sturen. Fijn dat zij u op deze manier hebben geholpen. Vanuit hen wordt ook een melding bij ons neergelegd. Aan de hand hiervan zal uw klacht met de betrokken medewerkers besproken worden om herhaling te voorkomen. Ik ga er dan ook vanuit dat de volgende levering netjes bij u wordt geleverd. Voor het ongemak dat is ontstaan wil ik uiteraard mijn excuses aanbieden namens PostNL.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht er toch iets mis gaan of als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Miichii1994