Klacht: schade en wegrijden en geen pakket ontvangen op aangekondigde tijd

op 06 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hierbij dien ik een klacht in van 3 zaken.
1. er is een bezorger geweest op 21-06-2016 die in alle haast zo graag weg wilde dat die schade heeft veroorzaakt aan mijn trapleuning.
Het metaal is zichtbaar geworden , de nieuwe verflaag is eraf geschuurd/geschaafd/ door een scherp voorwerp in handen van de bezorger.
Het maakte nog al een geluid ook.
De buren en tevens mijn van school arriverende dochter hebben dit zien gebeuren de bezorger reageerde niet op de vraag of die niet even op een briefje dit ook diende achter te laten.
De bezorger stapte geïrriteerd in en reed gauw weg waarop ik van mijn buren een telefoontje ontving.
Wij zijn woning eigenaar en beschikken niet over een woning corporatie die dan maar even snel dit komt herstellen.
Ik schat het herstel op een kleine 200 a 300 euro incl.

De schade is fors zie foto’s in bijlage het betreft ook schade aan het metaal van de leuning zelf..
Je kunt ook zien dat dit nieuwe schade is en geen oud krasje is ofzo….

2. Ik verwachte een pakket en de bezorger zou vandaag op 22-06 tussen 11 en 15.00 het komen brengen.
Deze is nimmer geweest. Geen sms ontvangen geen telefoontje niets..
Hierop belde ik DHL klantenservice en kreeg Mvr. Hulda. (Klantenservice) Ik betaalde hiervoor 1 euro per minuut.
Deze medewerker is een uiterst onbeleefde en onbekwaam persoon.
Service verlenen was totaal geen sprake van.
Schande dat je zo geirriteerd reageerd op een gedupeerde klant.
Ik kon mijn verhaal niet doen, kreeg niet eens de kans om schade te melden en zij zette mij gewoon rustig ruim 9 minuten in de wacht.
Ik neem aan dat er opnames zijn van de gevoerde gesprekken ik verzoek u aug deze even terug te luisteren.
Zo nee.. Ik heb een deel van het gesprek opgenomen als bewijs.

3. Tot slot.
Hoor ik niks van DHL dan maak ik melding van e.e.a bij het waarborg fonds en licht ik mijn verzekeraar in.
Ik zal uit principe dan de politie ook even raadplegen want wegrijden na het veroorzaken van schade lijkt mij niet geheel iets wat zomaar mag.

Mijn pakket is er nog steeds niet ik leid hierdoor schade.
Ik heb een hele dag thuis gezeten en heb niets kunnen ondernemen.
Mijn uurloon als ondernemer wie compenseert mij ??? …., ik stel DHL aansprakelijk voor mijn schade.
Zij hebben de kans om dit met mij op te lossen op gepaste wijze verneem ik niets van de partij in kwestie dan zal ik door hun onbeleefde manier van handelen uit principe juridische stappen niet schromen.
Ik heb immers niet voor niets een rechtsbijstand verzekering.

Waar is mijn pakket? 2PX5374CG

De leverancier van mijn product heeft van mij ook een klacht ontvangen en ik weiger mijn geld dan ook over te maken voor deze wanprestatie.
Ik ben de beroerdste niet en je kunt gerust in een normaal gesprek met mij tot een oplossing komen.
Echter heeft de DHL klantenservice niks met het zoeken naar een oplossing voor een gedupeerde.

Wellicht is dit alles een groot mis verstand en uiteraard is er waar mensen werken sprake van dynamiek.
Er kunnen fouten gemaakt worden maar als ik niet binnen 48 uur van u hoor dan ben ik genoodzaakt om het er niet bij te laten zitten en onderneem ik verdere stappen.

Ik wil mijn pakketje .. een volledige schadeloos stelling en verder wil ik niks meer te m,aken hebben met DHL

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door DHLSUCKS